Vaš PIN

Iz sigurnosnih razloga dodatno smo zaštitili Vašu karticu (Stars Club Classic, Stars Club Business i Studentsku karticu) od mogućih zloupotreba. Iz tog razloga, korisnik kartice od sada prilikom svake kupnje kinoulaznica i proizvoda treba upisati svoj PIN kako bi potvrdio kupovinu.

Želimo Vam još jednom ukazati na važnost zaštite osobnih podataka i podsjetiti da ste za iste sami odgovorni. Radi Vaše zaštite i radi onemogućavanja zloupotrebe Vaših kartica od trećih strana, Vaš PIN mora biti složenije formacije. Ljubazno Vas molimo da ne koristite kombinaciju brojeva u nizu, od manjih prema većima i obrnuto, te jednake brojeve u nizu (npr. 111111, 123456, 444444…) te broj telefona, datum rođenja ili slične PIN-ove koji mogu sadržavati osobne informacije. Sustav Vam neće dozvoliti da promijenite PIN, ukoliko isti ne zadovoljava sigurnosne uvjete. Jedino je vlasnik kartice ovlašten tražiti zamjenski PIN ili zatražiti opoziv stare te izdavanje nove Kartice.

PIN možete promijeniti na sljedeći način:
:

  • U gornjem desnom uglu kliknite na 'Prijava':


  • U formular za prijavu upišite broj Vaše Stars Club kartice (bez razmaka) i pripadajući PIN:


  • Nakon prijave u sustav, kliknite na opciju „Moji CineStar podaci“- “Podaci korisničke kartice”- “Promijeniti PIN”:



  • Upišite stari i novi PIN te kliknite na “Sačuvaj”:





Ukoliko ste zaboravili Vaš PIN, možete zatražiti promjenu istog tako što ćete nakon odabira željenog kina kliknuti na 'Prijava' i zatim na 'Zaboravili ste svoju lozinku': 



Sustav će potom automatski na navedenu e-mail adresu poslati link za promjenu PIN-a.


Ukoliko imate nedoumica ili pitanja slobodno nam se obratite na broj telefona Službe za korisnike (01 6396 720) ili e-mailom: starsclub@blitz-cinestar.hr