IZVORNO IME: The Woman in Black: Angel of Death |
REDATELJ: Tom Harper | ŽANR: drama, horor, triler |
ULOGE: Helen McCrory, Jeremy Irvine, Phoebe Fox |
TRAJANJE FILMA: 98 min | GODINA: 2014 | DRŽAVA: Velika Britanija | PLAKAT FILMA |
POČETAK PRIKAZIVANJA: 19.02.2015 |
Datum prikazivanja je informativnog karaktera i kao takav je podložan promjenama. |
SADRŽAJ FILMA: |
Tijekom Drugog svjetskog rata iz napadnutog Londona treba evakuirati skupinu djece. No, kuća koja bi trebala biti njihovo sigurno utočište sve je samo ne to. Ljupka i na osami, ona mudro skriva zlo koje u njoj stanuje, a koje će pristigla dječica nenamjerno ponovo probuditi. VIŠE Žena u crnom 2: Anđeo smrti Tijekom Drugog svjetskog rata osmero školaraca u pratnji ravnateljice škole Jean Hogg i mlade učiteljice Eve Parkins evakuirano je iz Londona u gotovo napušteno selo Crythin Gifford. Njihov novi dom je oronula Eel Marsh kuća na otoku izoliranom od kopna nasipom Nine Lives. U potrazi za utočištem od ratnih užasa probudit će zlokobnu silu koja je desetljećima proganjala sve posjetitelje ovog napuštenog zdanja. Kad začuje glasove djece koja se igraju iz tame će se ponovno pojaviti osvetnički duh Žene u crnom. Sažetak London, Drugi svjetski rat. Grupa od osmero školske djece, za koju se brinu ravnateljica škole Jean Hogg (Helen McCrory) i mlada učiteljica Eve Parkins (Phoebe Fox), evakuirana je na selo. S njima se nalazi i Edward (Oaklee Pendergast), traumatiziran smrću majke u bombaškom napadu nacista. U vlaku se upoznaju s Harryjem Burnstowom (Jeremy Irvine), RAF pilotom koji također putuje u isto mjesto, selo Crythin Gifford, gdje će Londončani pronaći utočište u kući Eel Marsh. Jean i Eve su u šoku kad ugledaju njihov oronuli novi dom. Eve loše spava, stalno je bude čudni šumovi i loši snovi. Sljedeće jutro nagovori Toma (Jude Wright) i Jamesa da se igraju s Edwardom koji je onijemio nakon što je izgubio majku. Harry se također pojavi kako bi provjerio kako su Eve i ostali, a mlada učiteljica mu povjeri svoj loši osjećaj o kući. Kasnije iste večeri Eve opet čuje šum koji joj je omeo san – zvuk stolice za ljuljanje. U međuvremenu djeca nagađaju kako je Edward vidio duha. Ne znaju kako ih iz sjene promatra zlokoban duh – Žena u crnom. Sljedeći dan otkriju kako je Tom nestao. Eve vani pronalazi trag krvi koji je odvede do njegovog neživog tijela, smrznutog i zapetljanog u bodljikavu žicu. Eve je sva izvan sebe jer je uvjerena kako je zaključila ulazna vrata. Kasnije u daljini spazi ženu obučenu u crno. Kreće njezinim tragom i nađe se na malom groblju gdje ugleda grobove Nathaniela Drablowa i Jennet Humfrye. Uznemirena onime što je otkrila, Eve sretne Harryja. Otkrije mu kako je uvjerena da netko živi tamo, pa zajedno pretraže cijelu kuću. Na tavanu Eve pronađe ključ koji će joj otkriti mnoge tajne, dok Harry posluša uznemirujuće snimke na starom fonografu. Eve se s ključem upusti u selo kako bi dalje istražila što se događa. Na putu u selo, dok se voze po nasipu, Harry joj otkrije svoju tragičnu prošlost u kojoj je izgubio cijeli svoj tim iz bombardera kojim je upravljao kad je njihova misija pošla po krivu. Utopili su se njemu pred očima. U izgorjelom uredu odvjetnika Horatija Jeromea Eve otključa stari sef u kojem pronađe zapečaćeno pismo za Nathaniela Drablowa – koji se utopio prije mnogo godina. Tamo također sretne Jacoba (Ned Dennehy), slijepog pustinjaka s kojim se prvi put srela kad su stigli u Crythin Gifford. Jacob je napadne kako bi je spriječio od povratka u Eel Marsh. Eve uspije pobjeći i Harry je vozi natrag na otok. Tijekom vožnje Eve čita pismo namijenjeno Nathanielu i koje je napisala Jennet Humfrye – u njemu mu priznaje da je njegova majka. Nathaniel nikad nije primio pismo i umro je uskoro nakon što ga je napisala, nikad ne otkrivši istinu. U kući je u međuvremenu još jedno dijete, Joyce (Amelia Pidgeon), gotovo poginulo nakon što se skoro ugušilo tijekom tajanstvenog transa. Unatoč Evinim molbama Jean odbija napustiti kuću. Još jedan zračni napad natjera ih sve u podrum, gdje Eve prizna Harryju da je dala usvojiti svog sina. Usred napada Joyce nestane. Ovog puta Žena u crnom je uspjela u svojoj nakani – Joyce se ugušila u plinskoj masci. Nakon povlačenja plime u zoru Eve moli Harryja da ih sve odvede iz kuće u sigurnost uzletišta. Jednom kad stignu na uzletište shvati kako je to zapravo mamac pun lažnih zrakoplova kako bi zavarali nacističke bombardere. Harry je zbog svoje prošlosti primoran paziti na takvo lažno uzletište. Eve, Harry, Jean i djeca sklone se u bunker i uskoro se suoče sa samom Ženom u crnom. Eve se onesvijesti, a Edward istrči iz bunkera. Harry ga pokuša stići, ali ne uspije. Edward padne u goruću košaru i čini se kao da je još jedna od nesretnih žrtava prokletstva Žene u crnom. Ali Eve je sigurna da je još uvijek živ. Vraća se sama u Eel Marsh kuću kako bi ga našla. Tijekom igre mačke i miša sa Ženom u crnom Eve kroz prozor kuće ugleda Edwarda na nasipu kako polako ulazi u močvaru dok Žena u crnom stoji u njegovoj blizini. Eve se baca u močvaru kako bi ga spasila. Dok se bori s duhom koji vuče Edwarda ispod površine Harry se vraća kako bi ih spasio i herojski gubi vlastiti život. Nakon nekog vremena Edward i Eve su zajedno u Londonu i slave njegov rođendan. Čini se kako su se oslobodili užasa koje su proživjeli. Ali jesu li? Kad izađu iz svog doma i odšeću u uništeni ratom grad, kamera se vraća u njihovu kuću – i u odrazu uokvirene fotografije Harryja koja visi na zidu vidimo Ženu u crnom. Povratak u kuću Eel Marsh – Žena u crnom se ponovno budi Filmska adaptacija bestselera Žena u crnom 2012. je postala veliki hit, a na velike ekrane donijele su je producentske kuće Talisman i Hammer. Simon Okaes, izvršni direktor i predsjednik Hammera, rekao je: „Za Hammer je Žena u crnom bila uzbudljivi projekt jer smo htjeli istražiti različite vrste horor filmova i u ovoj priči smo prepoznali veliku priliku spojiti gotičku priču o duhovima s modernim senzibilitetom na velikom ekranu.“ Film je postao najuspješniji britanski horor film ikad. Oakes je dodao: „Bili smo oduševljeni uspjehom filma, ali uvijek smo smatrali da ova priča zaslužuje više od jednog filma, pa smo već i prije nego što je prvi nastavak izašao u kinima pristupili Susan s idejom o nastavku.“ Dva mjeseca kasnije Susan im je predstavila priču koja se nastavlja četrdeset godina kasnije – usred Drugog svjetskog rata. Richard Jackson, producent, rekao je: „Susan su nadahnula napuštena uzletišta u istočnoj Engleskoj. Spojila je ratne elemente s njezinom vizijom za Ženu u crnom. Svima nam se svidio ovaj hrabri narativni pomak koji ipak čuva ključne elemente mita. Izabrali smo Jona Crokera za scenarista koji će adaptirati ovu novu priču, zbog njegove snažne reakcije na ovaj koncept.“ Jon Croker je pročitao roman Susan Hill još u djetinjstvu i veliki je njezin obožavatelj. Sreo se s autoricom kako bi razgovarali o njegovim idejama, a zatim mu je dala slobodne ruke. Od samog početka su bili sigurni da će u nastavku glavnu ulogu imati žena, za razliku od originalnog filma, što je zapravo u skladu s tradicijom filmova kao što su The Innocents, The Others, The Orphanage i Rosemarys Baby. Eve je mlada učiteljica koja prati evakuiranu iz Londona djecu tijekom Drugog svjetskog rata i dolazi u Eel Marsh kuću u kojoj su se odvijali događaji u originalnom filmu. Oni koji su upoznati s radom autorice sjetit će se priče iz prvog nastavka: neudana Jennet Humfrye imala je sina, ali je bila primorana dati ga svojoj sestri kako bi se izbjegao obiteljski skandal. Dječak nazvan Nathaniel se kasnije utopio dok ga je Humfrye bespomoćno promatrala kroz prozor Eel Marsh kuće. Nakon što je počinila samoubojstvo vratila se kao osvetoljubivi duh. Na kraju prvog filma Žena u crnom još uvijek je dio ovog svijeta. Nikad neće zaboraviti niti oprostiti. Joe Croker nije htio previše istraživati njezinu prošlost ili nagnati gledatelje da suosjećaju s njom, već je ostaviti pravom silom prirode. Više se usmjerio na njezine sličnosti s Evom. Tobin Armbrust je rekao: „Proveli smo puno vremena raspravljajući o mitologiji Žene u crnom. U prvom filmu je bila više suzdržana i dostojanstvenih pokreta. U ovom nastavku dopustili smo joj da se kreće brže, dodiruje stvari, puže, sve kako bi se postigao odgovarajući efekt.“ Redateljske palice uhvatio se Tom Harper koji je u početku bio malo skeptičan glede snimanja nastavka takvog hita, ali je promijenio mišljenje jednom kad je pročitao scenarij, koji je zatim zajedno sa scenaristom opet prošao. Croker je objasnio: „Usmjerili smo se na pomicanje granica. Je li ovo što je moguće strašnije? Jesmo li unijeli baš sve zastrašujuće stvari koje smo mogli? Bez obzira na priču, koje su deset najstrašnijih stvari koje bi se tamo mogle dogoditi?“ Zasigurno najstrašnije je to što osmero djece stiže izravno u brlog Žene u crnom. Harper je rekao: „Budući da je više djece na otoku, opasnost je još veća. Smrt djeteta je jedan od naših najvećih strahova. Čini mi se kako se radi o strahu od gubitka, zbog čega se tematski povezuje s Drugim svjetskim ratom. To je bio užas i horor tog vremena.“ Armbrust je rekao: „Ovaj film je pun napetosti i nadnaravnog. Posljednjih 40 minuta zgrabe vas i napetost ne popušta do samog kraja. Srce će vam prestati kucati kad se Eve vrati u kuću na kraju filma. To je zadnje mjesto na kojem se gledatelji tad žele naći. Napetost je nevjerojatna.“ Anđeli i demoni – glumci i likovi S obzirom na to da se nitko od glumaca iz prvog filma ne pojavljuje u nastavku, produkcijski tim je imao odriješene ruke kod biranja glumaca. Počeli su s ulogom Eve i njihovu pažnju je uskoro privukla Phoebe Fox koja se posve posvetila ulozi – te se bez imalo straha bacala noću u more u studenom! O svom liku glumica je rekla da je – poput mnogih tijekom Drugog svjetskog rata – stoički sve prihvaćala. „To je žena koja sve potiskuje. Sva ta tuga i emocije skriveni su duboko u njenoj duši ispod površine vesele osobe. Zapravo, to bilo vrlo tipično za to vrijeme. Držati sve u sebi i nastaviti sa životom – da, nalazimo se usred rata – ali to ne znači da je život prestao. Tijekom filma takav stav se polako gubi.“ Helen McCrory preuzela je ulogu Jean, jer ju je privukao „vrlo mračni“ scenarij: „Cijela priča je vrlo uznemirujuća – djecu su htjeli ukloniti iz ratnog Londona na sigurno, a na kraju su ih odveli u mjesto gdje majka traži svoju djecu. Idealne su žrtve, jer su djeca kojima nedostaje njihova majka. Pogotovo mi se svidio moj lik. Jako poštujem žene tog vremena. Lako je smijati im se u prvi tren, zbog njihovog hladnog stava. Ali Jean je zapravo bila žena brigadira, odrasla je u vojnoj obitelji i imala dva sina koja su služila u ratu. Iz generacije je žena koje su dale svoje živote, djecu i muževe svojoj zemlji. Nisu si dozvoljavale luksuz slabosti ili sumnji, jer se u njihovim očima rat nije mogao dobiti na taj način.“ Za ulogu Harryja, RAF pilota koji se svidi Eve, izabran je Jeremy Irvine, zvijezda Spielbergovog ratnog filma War Horse. Odrastao je u istočnoj Engleskoj i još kao dječak se vozio na svom biciklu kraj napuštenih uzletišta iz Drugog svjetskog rata i skupljao suvenire o ratu. Upravo poznavanje tog vremena, pilota, aviona i protokola donijelo mu je ovu ulogu. Jackson je dodao: „Jeremy se odmah uživio u ulogu mladog vojnog pilota i uspio prenijeti na ekran kako su se oni nosili s pritiscima njihove službe. To nije centar naše priče, ali atmosfera Engleske tog vremena bila nam je vrlo važna.“ Za ključnu ulogu Edwarda, dječaka koji ostao nijem nakon smrti svoje majke, Harper je izabrao britanskog glumca Oakleeja Pendergasta: „Vrlo je karizmatičan,“ rekao je redatelj. „Ali ipak neutralan i upija sve što se događa oko njega, što je bilo savršeno za ovu ulogu.“ Holden je izjavio kako je bilo važno pronaći pravog Edwarda: „On je služi kao protuteža Eve i Ženi u crnom. Traži majku i nađe dvije žene – makar je jedna duh! – koje traže svoje sinove. Dok su u prvom filmu djeca bila potrebna samo za pokretanje priče, ovdje ih bolje upoznajemo, što samo pridonosi napetosti.“ Povratak na Crno: produkcija Tom Harper je htio ponoviti osjećaj koji je izazivao originalni roman Susan Hill. Obratio se direktoru fotografije Georgeu Steelu: „Pejzaž je od ključne važnosti u ovoj priči zbog otoka na kojem se nalazi Eel Marsh kuća. Zbog plime se nalazi odsječena od kopna, što je vrlo upečatljivo opisano u romanu. Upravo takvo nešto smo trebali naći i u stvarnom svijetu.“ Makar se Žena u crnom 2: Anđeo smrti vraća u Eel Marsh kuću gdje se odvijao prvi film, tražili su i druge lokacije. Holden je rekao: „Tom je od početka znao kakve pejzaže traži. Želio je da se razlikuju od prvog filma, jer su selo i kuća napušteni dulje od 40 godina.“ Originalni eksterijeri Eel Marsh kuće su snimke Cotterstock Home u blizini Oundle, gradića u Northamptonshire. Međutim, ovaj put nisu mogli koristiti tu kuću. jer je u privatnom vlasništvu i mogli bi snimati samo prednju fasadu. Tražili su domove na obali mora. „Većina kuća koje smo pronašli nalazile su se previše sjeverno, gdje nismo mogli snimati. Već smo pomislili da ćemo morati ili sagraditi kuću ili je računalno generirati. Zatim smo pronašli Nocton Hall u Lincolnsireu koji je prije bio vojna bolnica – što je bilo ironično, jer je jedna od Hillovih prvih ideja bila da Eel Marsh kuća postane bolnica za oporavak ranjenih,“ rekao je Harper. Jackson je dodao: „Prvi put kad sam ugledao Nocton Hall uistinu su me prošli trnci. Kuća je bila prazna i oronula, ali nevjerojatno nalik prvoj kući koju smo koristili, obrasla raslinjem i upravo ono što smo tražili. Unatoč svim sigurnosnim problemima znali smo da smo pronašli pravu lokaciju. Najveći problem je bio zaustaviti Toma od istraživanja kuće iznutra.“ Ekipa se također vratila na otok Osea, blizu Maldona u Essexu, kako bi snimili scene na nasipu Nine Lives koji vodi do udaljene Eel Marsh kuće. „Ovaj put smo proveli više vremena snimajući nasip, pogotovo različite dijelove tog područja, kako bi bolje prenijeli taj osjećaj pustoši i beskrajnog neba,“ rekao je Holden. „To je vrlo lijepi kraj, ali i vrlo izoliran – možete shvatiti kako su se usamljeno osjećali ti likovi... a ako se zamislite tamo sami noću, to je apsolutno zastrašujuće iskustvo.“ Naravno, ne ako ste Jeremy Irvine. On je volio snimati na nasipu. „Dobio sam priliku voziti se na vojnom motociklu iz 1940-tih koji je bio spremljen u sklonište nakon rata na jednoj vojnoj bazi i kojeg su pronašli tek prije nekoliko godina. Prošao je sveukupno samo dvadesetak kilometara! Tako da sam tjedan dana mogao voziti se na ovom potpuno novom motoru po nasipu – uživao sam! Volio bih reći da je ovo bio vrlo stresan posao, ali istina je da sam se odlično proveo!“ Podvodne scene pri kraju filma, kad Edward, Eve i Harry završe u močvari, snimljene su u Pinewood Studios u ogromnom rezervoaru s vodom. Irvine je i ovaj put bio oduševljen: „Rezervoar je ogroman, velik je poput kuće. Nevjerojatan je osjećaj kad se nalaziš na dnu rezervoara i dišeš na zrak iz plinske boce, to je nešto što obično nemaš priliku napraviti. Nikad prije nisam ronio na bocu. Bilo je odlično imati mogućnost otići na posao i znati da ću to raditi cijeli dan.“ Snimali su film u studenom i prosincu 2013., na temperaturama ispod nule. Irvine je izjavio kako bi je bilo teško glumiti strah: „Mislim da je to jedna od najtežih emocija za odglumiti. Jadnoj Phoebe je bilo najgore. Ja samo imao lakši posao! Glumio sam lika koji se pojavi i uvjerava sve da će sve biti u redu, dok je Phoebe morala tijekom cijelog filma glumiti vrlo prestrašenu i uznemirenu osobu.“ Nije pomoglo što Harper voli šale i što je uživao u prilici iskoristiti njezinu nervozu. Prisjetila se jedne probe: „Trebali smo snimiti scenu koja nije bila previše napeta – ja sam samo trebala otvoriti kovčeg. Kamere su počele snimati, ja sam razmišljala o tužnim stvarima, pretpostavljam, a Tom se sakrio iza vrata koja su bila odmah ispred mene i usred snimanja iskočio. Jako me prepao! A sve je snimljeno na kameri. I svi su znali da će se to dogoditi... vjerojatno će biti na DVD-u!“ Poglavlje i stih – Mit se nastavlja Tijekom cijelog snimanja, ali i poslije, filmska ekipa se trudila ponuditi svim obožavateljima originalnog romana, predstave i filma nešto novo. „Htjeli smo gledateljima ponuditi više akcije, ali ne i izgubiti na napetosti,“ rekao je Harper. „Ako trebate nagnati ljude da se vrate u kino, morate im ponuditi više, nego što ste im dali prošli put. Istovremeno morate paziti i na glavnu premisu horora – manje je više.“ Armbrust je dodao: „Žena u crnom je neko vrijeme spavala. Dok smo razgovarali o njezinoj mitologiji, opisivali smo je kao grabežljivca (djeca su njezin plijen), ali i kao inteligentnog lovca. Namjerno traži i prati Eve, jer je Eve doživjela slično iskustvo sa svojim djetetom. To vrlo nalikuje onome što je Žena u crnom napravila Kippsu u prvom filmu. Nakon što je izgubio svoju ženu počeo je vjerovati u nadnaravno i život nakon smrti.“ Naravno, sve što ima „Ženu u crnom“ u svom naslovu doživljava se kao nastavak. Ali zbog toga što se nijedan iz likova iz prvog filma ne pojavljuje u ovome, McCrory je naglasio: „Ovo nije nastavak. Kuća i Žena u crnom povezuju dvije priče, ali nitko u ovoj priči ne zna što se dogodilo prije. Ovo su dva sasvim drugačija filma. Drugi nastavak ima i drugačiji ton. Nije gotički, već više naturalistički.“ Fox se složila: „Stil ovog filma je moderniji, mogli bismo reći. Nije da se u prvom filmu radilo samo o Ženi u crnom i događajima u selu, ali naš film je dublje ušao u motivaciju likova. U prvom planu su likovi, njihovi životi i prošlost, a zatim Žena u crnom i sve što se dogodilo u Eel Marsh kući.“ Film se bavi emocionalnom boli koju u sebi ima svaki lik u filmu i s kojom se mora nositi – nalik tome kako je Kipps tugovao za svojom preminulom ženom. Eve se mora nositi s grižnjom savjesti jer je dala posvojiti svoje dijete, Jean strahuje za svog muža i djecu koja ratuju, a Harry se bori s osjećajem krivnjom koji osjeća zbog gubitka svog tima. „Svatko ima svoje duhove,“ kaže Irvine. „Ako maknute nadnaravne elemente, ključni dio priče ostaje. Ovo nije samo zabava, ovo je i prava emocionalna drama.“ Kako je onda treba nazvati? „Možda sljedećim poglavljem u priči o Ženi u crnom,“ izjavio je Croker. „Prvi film je više nadnaravni triler, nego horor film. Muškarac dolazi u nepoznati grad u kojem se nešto čudno događa i on mora otkriti što je to. Nastavak je malo drugačiji – naši protagonisti odmah se nađu u kući i odmah se počnu odvijati čudne stvari. Više se radi o tome kako zaustaviti ono što se događa.“ Oakes je izjavio: „Ne možemo izbjeći to da se ovaj film doživljava kao nastavak, ali nadamo se da će gledatelji doživjeti ovaj film i kao film koji ima vlastite prednosti.“ Holden smatra kako je Žena u crnom: Anđeo smrti zadržao isti duh prvog filma, ali je krenuo u drugom smjeru. „Imamo drugog scenarista. Drugog redatelja. Druge glumce. Drugo povijesno doba. Druge lokacije. Nemojte me krivo shvatiti, ovo je film s Ženom u crnom i to se i vidi. Ali ima različiti ton. I različitu viziju.“ Ili, kako je Fox to rekla: „Puno je strašniji.“ O PRODUCENTSKOJ KUĆI HAMMER Osnovan 1934. godine, legendarni filmski studio Hammer je odgovoran za mnoge uspješne filmove poput Dracula, Frankenstein Created Woman, One Million Years B.C. and The Vampire Lovers. Od 2008. godine studio ponovno oživljava ovaj omiljeni svjetski brand investicijama u tradicionalne i nove medije. Hammer studio je započeo opet, nakon prestanka krajem 1980-tih, s produkcijom filmova 2010. godine s hvaljenim filmom Let Me In, adaptacijom švedskog hita Lat den rätte komma in. Nakon toga je krenula produkcija mnogih filmova poput The Resident, Wake Wood, The Woman In Black i The Quiet Ones. Također je pokrenuto kazalište Hammer Theatre of Horror koje je kao svoj prvi projekt postavilo predstavu The Turn of the Screw. 2011. godine osnovana ja izdavačka kuća Hammer Books koja je dosad izdala naslove kao što su The Greatcoat autorice Helen Dunmore, The Daylight Gate Jeanette Winterson. O GLUMCIMA PHOEBE FOX (Eve Parkins) Mlada britanska glumica probila se ulogama u kazališnim predstavama kao što su King Lear, There Is A War, As You Like It, a trenutno snima novu BBC mini-seriju Life in Squares. Na televiziji smo je također vidjeli u serijama A Poet in New York o pjesniku Dylanu Thomasu, The Musketeers, New Tricks, Switch, Coming Up i Black Mirror. Na velikim ekranima vidjet ćemo je u nastavku Žene u crnom kao i u trileru Eye In The Sky s Helen Mirren i Aaronom Paulom, a prije toga smo je gledali u War Book i One Day. JEREMY IRVINE (Harry Burnstow) Mladog glumca prvi put smo vidjeli na velikom ekranu u War Horse Stevena Spielberga koji je bio nominiran za Oskara i Zlatnog globusa, a kasnije u filmovima The Railway Man i Great Expectations u kojima je imao glavne uloge, kao i 2012. u Now is Good. Trenutno snima Stonewall Rolanda Emmericha zajedno s Jonathanom Rhysom Meyersom, Ronom Perlmanom i Joeyjem Kingom, a nedavno je završio sa snimanjem filmova Fallen, The World Made Straight i The Reach. Nastupao je također u kazališnim predstavama poput Dunsinane. OAKLEE PENDERGAST (Edward) Oaklee glumio je Simona, najmlađeg sina Naomi Watts i Ewana McGregora u filmu The Impossible, a kasnije je nastupao u hvaljenom hororu Wer. Oaklee je od rane dobi nastupao u nekima od najpopularnijih britanskih televizijskih serija. HELEN MCCRORY (Jean Hogg) Nagrađivana glumica nastupala čest je gost kazališnih pozornica i preuzela je glavne uloge u mnogim predstavama poput How I Learnt to Drive, Old Times, Twelfth Night i Uncle Vanya. Također je pozanta po svom radu na malom ekranu u serijama The Jury, North Square, Fragile Heart, The Entertainer, Street Life, Lucky Jim i mnogim drugima, a nedavno je svoj talent ponovno pokazala i u seriji Well Take Manhattan, a ove godine u Penny Dreadful, Inside Number 9, Tommy Cooper: Not Like That, Like This. Na velikom ekranom vidjeli smo je u britanskim filmovima poput James Gang, Dad savage, Enduring Love i Charlotte Gray, te američkim naslovima kao što su The Count of Monte Cristo, Interview With A Vampire, The Queen. Preuzela je ulogu zle Narcisse Malfoy u filmovima Harry Potter, a mogli smo je vidjeti i u posljednjem Bondovom filmu Skyfall. U 2014. Glumi u A Little Chaos s Kate Winslet. ALFIE SIMMONS (Alfie) Alfie je imao manju ulogu u The Worlds End Edgara Wrighta, te About Time, i u televizijskoj seriji Spy. Također je nastupao u kazališnim predstavama Julius Ceasar i Winters Tale. Alfie je također gorljiv plesač, bubnjar, pjevač i sportaš. O FILMSKOJ EKIPI SIMON OAKES (producent) Simon Oakes je predsjednik i izvršni direktor Hammera. 2012. godine producirao je film The Woman in Black s Danielom Radcliffeom koji je postigao svjetski uspjeh, a nedavno je radio na nadnaravnom trileru The Quiet Ones sa Samom Claflinom i Jaredom Harrisom. Također je producirao filmove Let Me in, The Resident, Wake Wood i The Way Back. Tijekom posljednje dvije godine Oakes je radio na razvoju Hammerovog branda, uspostavio suradnju s piscima poput Jeanette Winterson i Helen Dunmore, te pomogao osnovati „Hammer Theatre of Horror“. BEN HOLDEN (producent) Ben Holden je producent filmova The Woman in Black: Angel of Death i The Quiet Ones, a uskoro će producirati i nadolazeći The Abominable Snowman. S više od deset godina iskustva u filmskoj industriji s obje strane Altantika, Holden je radio za Intermedia Films, Signpost Films i Exclusive Media prije dolaska u Hammer. Za Exclusive Media je uspostavio uspješni odjel za dokumentarne filmove, Spitfire Pictures, te je bio producent nagrađivanog Amazing Journey: The Story of the Who. Također je jedan od urednika antologije pjesama Poems That Make Grown Men Cry. RICHARD JACKSON (producent) Filmski producent Richard Jackson je generalni direktor Talisman Group koju je osnovao 1991. i s kojom je dosad producirao projekte u vrijednosti od 150 milijuna američkih dolara. 1995. godine producirao je nagrađivani hit Rob Roy s Liamom Neesonom, Jessicom Lange, Johnom Hurtom i Timom Rothom. Također je bio producent filmova Complicity, The Woman In Black i Imaginaerum. Talisman je 1999./2000. ušao u svijet međunarodne televizije s prvom dramskom serijom ikad snimljenom za HDTV – The Secret Adventures of Jules Verne. Richard je 2012. bio izvršni producent filma Imaginaerum s finskim rock bendom Nightwish. TOBIN ARMBRUST (producent) Tobin Armbrust je predsjednik svjetske produkcije i nabave u Exclusive Media. Nedavno je producirao romantičnu glazbenu komediju Begin Again s Keirom Knightley i Markom Ruffalom, a prije toga filmove Rush, Parkland, End of Watch, Snitch i Hit and Run. Uskoro ćemo vidjeti njegove nove projekte A Walk Among the Tombstones s Liamom Neesonom i Dark Places s Charlize Theron. Među filmovima koje je producirao su The Quiet Ones, The Woman in Black, Let Me In, The Resident i The Way Back. Za Spitfire Pictures producirao je Amazing Journey: The Story of the Who, Last Play at Shea, Guys and Divas: Battle of the High School Musicals. Tijekom svoje duge karijere radio je za Thunder Road, Intermedia i The Steel Company u kojima je sudjelovao na mnogim drugim projektima. TOM HARPER (redatelj) Tom Harper je poznati redatelj i scenarist koji je bio nominiran za nagradu BAFTA za film Cubs. Radio je na hvaljenim i nagrađivanim televizijskim emisijama, uključujući Peaky Blinders, This is England 86, Misfits. Njegov prvi kino film bio je The Scouting Book For Boys, a nedavno je ponovno surađivao s nagrađivanim autorom Jackom Thorneom na War Book u kojem glumi Sophie Okonedo. JON CROKER (scenarist) Jon je radio na Paddington Bear, Until I Rise i In Fear, a nadolazeći projekti uključuju The Abominable Snowman za Hammer, gotičku ljubavnu priču za Pathe, glazbenu komediju o Handelovom Mesiji za BBC Films i znanstveni film koji će producirati Warp i Film4. Također je napisao scenarij za triler za producentsku kuću Scott Free i adaptirao mračni strip Death and the Penguin. Započeo je karijeru radeći na filmovima Harry Potter, a istovremeno je napisao i režirao kratki film The Best Man. Kao urednik scenarija surađivao je s mnogim poznatim licima filmske industrije poput Jane Campion, Duncana Jonesa, Joea Cornisha i Pawela Pawlikowskog. SUSAN HILL (autorica romana „The Woman in Black”) Susan Hill je za svoje romane i kratke priče osvojila nagrade Whitbread, Somerset Maugham, John Llewellyn Rhys i Yorkshire Post nagradu za knjigu godine. Napisala je pedeset i šest romana. Osim nedavne filmske adaptacije njezinog romana, predstava prema istom izvoru na kazališnim pozornicama je od 1989. godine. Njezini krimići s detektivom Simonom Serraillerom trenutno se adaptiraju za televiziju. GEORGE STEEL (direktor fotografije) George Steel je radio na mnogim kritički hvaljenim i nagrađivanim projektima poput Peaky Blinders i The Honourable Woman. Također je surađivao na projektima Women in Love, Playhouse Presents, Cast Offs, Doors Open i Gozo. MARK ECKERSLEY (montažer) Mark je bio pomoćni montažer na filmovima Billy Elliot i Millions, te montažer vizualnih efekata na Sunshine. Na televiziji je radio kao montažer na projektima Misfits, This is Englan 86, Peaky Blinders, The Great Train Robbery. Filmovi na kojima je bio montažer uključuju The Scouting Book for Boys, The Disappearance of Alice Creed, Dredd i Filth. Filmovi War Book i Second Coming izašli su u kinima 2014. godine. Mark je bio montažer nagrađivanog kratkog filma Cubs za Toma Harpera 2006., a The Woman in Black: Angel of Death je njihovi deseti zajednički projekt. JACQUELINE ABRAHAMS (dizajner produkcije) Filmovi Jacqueline Abrahams uključuju nadolazeći The Lobster s Colinom Farrellom, Leom Seydoux i Rachel Weiss, te filmove War Book, How I Live Now, The Look of Love, Hunky Dory. Također je radila na nagrađivanom kratkom filmu Pop Art, te kratkim filmovima Hotel Infinity i Cherries koji je režirao Tom Harper. Bila je dizajnerica produkcije serija Top Boy, Secred Diary of a Call Girl, White Girl i Wallander za koje je bila osvojila nagrade BAFTA i RTS. CATE HALL (vizažist i stilist za kosu) Cate je radila na filmovima All Stars, Austenland, 4321, Huge i The Kid. Također je bila vizažist i stilist za kosu kratkog filma Steve, te vizažist filma Hugo Martina Scorseseja. Njezini televizijski projekti uključuju The Midnight Beast, Hostage, At Home With The Georgians. ANNIE SYMONS (kostimografkinja) Annie Symons je bila kostimografkinja mnogih poznatih televizijskih serija i kino filmova. Nedavno je radila na serijama Dracula, Da Vinci’s Demons, te Great Expectations sGillian Anderson i Rayjem Winstoneom za koji je osvojila nagrade Emmy i RTS. Osmislila je kostime za Henry IV, Henry V, The Crimson Petal and The White, te seriju Worried About The Boy za koju je bila nominirana za nagradu BAFTA i RTS. Radila je na mnogim projektima, između ostaloga i Glorious 39, Joe’s Palace, Capturing Mary, Friends and Crocodiles, Criminal Justice II, Crusoe. Bila je nominirana za nagradu BAFTA za svoj rad na seriji Dr Zhivago s Keirom Knightley i Samom Neillom. Dizajnirala je odjeću za mnoge reklame, promocije i turneje bendova. BEN GLADSTONE (lokacijski menadžer) Ben je bio lokacijski menadžer nan filmovima poput One Chance, World War Z, Hysteria, Hugo, The Duchess, Hot Fuzz i Sunshine. Također je bio lokacijski menadžer za Ujedinjeno Kraljevstvo za The Social Network, The Domino Effect i Rag Tale. Radio je kao skaut lokacija za Secret Service, Breaking and Entering i Get Him To The Greek. |
Slažem se