IZVORNO IME: Leatherface |
REDATELJ: Alexandre Bustillo, Julien Maury | ŽANR: horor, triler |
ULOGE: Stephen Dorff, James Bloor, Lili Taylor |
TRAJANJE FILMA: 88 min | GODINA: 2017 | DRŽAVA: SAD | PLAKAT FILMA |
POČETAK PRIKAZIVANJA: 12.10.2017 |
SADRŽAJ FILMA: |
Priča prati teenagera Leatherfacea koji bježi iz ludnice s još trojicom zatvorenika, koji su oteli mladu medicinsku sestru i vode je na putovanje iz pakla.
Film su režirali Alexandre Bustillo i Julien Maury, a u glavnim ulogama su Lili Taylor koja je preuzela ulogu majke mladog Leatherfacea, Stephen Dorff u ulozi ludog policajca, Jessica Madsen, James Bloor, Sam Strike i Sam Coleman su u ulogama ludih zatvorenika bolnice dok je uloga medicinske sestre koja se bori protiv luđaka dospjela Vanessi Grasse. VIŠE Leatherface: Početak LEATHERFACE: POČETAK
Podaci o produkciji „1955. godine, Savezna država Teksas pokrenula je program pomoći za ugroženu djecu. U prvoj godini skoro 50-ero djece je odvedeno iz domova gdje je uočena kriminalna aktivnost i drugi oblici nepoželjnog ponašanja.“ Leatherface: Početak, film prema scenariju Setha M. Sherwooda temeljen na likovima Kima Henklea i Tobea Hoopera. Niskobudžetni horor film The Texas Chain Saw Massacre je 1974. godine šokirao svijet. Priča o skupini prijatelja koje na putovanju zarobljava, muči i u konačnici ubija monstruozna obitelj kanibala na čelu sa strašnim Leatherfaceom, bio je prvi film takve vrste koji je pomaknuo granice ukusa i straha. Njegova važnost za žanr je bila tolika da je više od četiri desetljeća kasnije bio nadaleko smatran jednim od najvećih i najkontroverznijih horor filmova i veliki utjecaj koji je inspirirao čitavu generaciju redatelja. Sada je došao trenutak da se ispriča priča o jednom od kultnih zlih likova u povijesti kinematografije. U ovom filmu koji prethodi radnji filma The Texas Chain Saw Massacre, mladu medicinsku sestru otimaju četiri nasilna tinejdžera koji su pobjegli iz psihijatrijske ustanove i vode je na put iz pakla. Jedan od njih je osuđen na život prepun tragedija i strahota koje će mu uništiti zdrav razum i pretvoriti ga u čudovište po imenu LEATHERFACE, a progoni ga poremećeni predstavnik zakona željan osvete. Produkcijska kompanije Millennium Films i Campbell Grobman Films Productions, redatelji Julien Maury i Alexandre Bustillo prema scenariju Setha M. Sherwooda, na temelju likova Kima Henklea i Tobea Hoopera donose nam film LEATHERFACE: POČETAK. Produkciju potpisuju Les Weldon, Carl Mazzocone, Christa Campbell i Lati Grobman a glume Stephen Dorff , Lili Taylor, Sam Strike, Vanessa Grasse, James Bloor, Jessica Madsen, Sam Coleman, Chris Adamson i Finn Jones. Izvršni producenti su Tobe Hooper, Kevin Gruetert, John Luessenhop, Robert Kuhn, Kim Henkel, Avi Lerner, Trevor Short, John Thompson, Boaz Davidson, Mark Gill i Beth Bruckner OBrien. Scott Milam je koproducent. Tim iza kamera koji oživljava viziju hvaljenih francuskih redatelja Juliena Mauryja i Alexandrea Bustilloa uključuje snimatelja Antoinea Saniera, scenografa Alaina Baineea, montažere Sebastiena De Saint Croixa i Josha Ethiera i kostimografkinju Inu Damyanovu. Glumce je odabrao Jeremy Zimmermann, a glazbu skladao John Frizzell. O PRODUKCIJI Podrijetlo: Korijeni kultnog lika „Nismo željeli reciklirati priču koja je već viđena milijun puta", kaže producent Les Weldon. Leatherface:Početak je osmi film franšize The Texas Chainsaw Massacre i zamišljen je kao prethodnik (prequel) koji objašnjava podrijetlo glavnog lika u serijalu. Weldon kaže: „Ovo je bila prilika za novi i drugačiji pristup cijeloj The Texas Chainsaw mitologiji. Željeli smo ispričati priču koja je u korijenu glavnog lika, a nikada prije nije ispričana, priču o tome kako je nastao Leatherface.“ „Ideja o snimanju prethodnika bila je zanimljiva jer je trebala odgovoriti na pitanja: Tko je Leatherface? Što mu se dogodilo u mladosti što ga je učinilo takvim čudovištem?“ dodaje producentica Lati Grobman. „Kako uopće netko postane čudovište? To je zanimljivo. Zbog čega su ljudi takvi kakvi jesu? Ima li išta dobro u njemu?“ Christa Campbell otkriva: „Leatherface:Početak je priča o porijeklu stoga započinje kada je Leatherface bio mali dječak. Pratimo ga kroz život i kako postaje čudovište.“ „Oduvijek sam volio horor filmove“, kaže scenarist Seth Sherwood, koji je bio oduševljen zadaćom da napiše priču o porijeklu glavnog lika franšize The Texas Chainsaw Massacre. Biti onaj koji je napisao priču o liku legendarnog horor filma koji sam gledao s deset godina je super uzbudljivo!“ Bruckner kaže kako su bili ograničeni vremenom a željeli su potpuno novi koncept pa su okupili šest različitih scenarista koji su imali dva dana da smisle osnovnu ideju. Priča Setha Sherwooda je bila najoriginalnija, a njegovi likovi najzanimljiviji i pomalo tajanstveni." Producent Weldon kaže kako je Sherwood mladi i talentirani scenarist koji je u samo tri tjedna napisao uzbudljivu priču koja ne samo da je bila horor svih horora već je imala likove koje ste mogli razumjeti. Mogli ste razumjeti njihove probleme i što mi kao društvo činimo pogrešno kada su u pitanju djeca. Odvažnost, energija, vizija: Redateljski duo Julien Maury i Alexandre Bustillo Producenti Campbell i Grobman tražili su redatelja koji će razumjeti njihovu viziju priče o porijeklu franšize. Najviše ih se dojmio rad dvojca Julien Maury i Alexandre Bustillo čiji je prvi uradak bio kontroverzni horor Inside, koji je prozvan primjerom novog vala francuskih horor filmova i donio im svjetski uspjeh. „Julien i Alex su imali savršenu viziju," otkriva Weldon. „Unijeli su energiju i onaj wow faktor u radnju i odlični su u radu s glumcima. Bilo je divno surađivati s njima.“ „Jedinstven je i uzbudljiv doživljaj vratiti se korijenima mita“, kaže koredatelj Alexandre Bustillo. Koredatelj Julien Maury kaže kako su obojica bili ugodno iznenađeni novim pristupom priči i mogućnošću da u nju unesu svoj svemir.“ Grobman kaže: „Za mene je dobar horor film onaj koji ja kao netko tko ne voli taj žanr želim pogledati i privuče me priča i dirne me. A kada počnu strašne scene samo zatvorim oči.“ „Mislim da bi se gledatelji mogli užasnuti zbog nekih scena koje su osmislili Julien i Alex, a koje još nisu viđene i jako su strašne“, kaže Campbell. „Julien i Alex su par iz snova," kaže Madsen. „Oni su kao jedna osoba u dva tijela. Imaju istu viziju i znaju prenijeti glumcima svoje ideje na jasan i razumljiv način.“ Priča o postanku čudovišta Scenarist Seth M. Sherwood opisuje vrijeme radnje u filmu Leatherface. „Film počinje 20 godina prije originala 1955., ali onda preskoči 10 godina kasnije, na 1965. Radnja u originalnom filmu se događa 1974. godine." Koredatelj Julien Maury dodaje: „Bilo je uzbudljivo snimati film čija radnja se odvija u dva različita razdoblja - 50ih i 60ih godina. Pričamo priču o Leatherfaceu kada je bio malo dijete i poslije u tinejdžerskim danima." Weldon objašnjava: „Ova priča nas vodi u prošlost, 20 godina prije događaja u filmovima franšize The Texas Chainsaw Massacre kada su likovi djeca i uviđamo da se s nekima nije dobro postupalo. Postoji psihološka dimenzija priče i činjenica da smo kao društvo podbacili i dozvolili da se nešto ovakvo nažalost događa u stvarnom životu.“ Sherwood kaže: „U središtu priče je pet tinejdžera u bijegu iz mentalne institucije. Gledajući originalni film i čitajući intervjue s Tobeom Hooperom i Anne Gunner, koji su glumili Leatherfacea, saznao sam da Leatherface nije postojao bez svojih maski. Njegove maske su ga određivale. U originalnom filmu ima tri maske i svaka mu daje drugačiju osobnost. Želio sam shvatiti tko se krije iza maske. Stoga počinjem priču s tom trojicom i ne znate koji od njih će biti Leatherface. Svi oni imaju neke njegove karakteristike jer svi su tinejdžeri u domu za djecu s devijantnim ponašanjem. Svi su nekoliko puta prošli sustav udomljavanja i svaki put kada bi došli u novu udomiteljsku obitelj dobili bi novo ime i govorili su im što moraju biti. Stoga su njihovi identiteti bili zbrčkani za cijeli život i ni sami možda ne znaju tko su. Ova priča je na neki način o tome što ih definira i ono što iskuse tu je ono što kasnije jednog od njih navede da stavi masku i postane Leatherface." Weldon dodaje: „Naša priča je izmišljena ali mnogo je takvih strahota na svijetu i ljudi uvijek pokušavaju razumjeti što je uzrok tome. Leatherface:Početak istražuje psihološke implikacije, koje su kasnije objašnjene i nastavljaju se i u nekim drugim nastavcima franšize Texas Chainsaw Massacre. I gledatelji mogu zbilja razumjeti uzrok problema i likove i kako je Leatherface postao takav kakav jeste." Sherwood nastavlja: „U originalu upoznajemo ludu obitelj kanibala, a u ostalim filmovima doznajemo još poneki detalj poput njihovih imena, kakvi su i što rade. U ovom filmu sam to želio spojiti i uvesti glavu obitelji Vernu koju do sada nismo vidjeli osim kao sjećanje i truplo. U ovom filmu oživljavamo njezin lik, ali nije nam jasno je li ona majka, teta ili rođakinja. Nikada niste u potpunosti sigurni tko je kome što u ovoj obitelji. To je samo jedna velika priprosta ljudožderska obitelj." Odabir glumaca Odabir glumaca za film bio je ključan i vrlo specifičan. Producent Weldon kaže: „Pronašli smo odlične glumce koji su razumjeli i svoje likove i priču i njezin razvoj i kako on utječe na njihov lik. Nije to bio lak proces, ali se trud zbilja isplatio jer smo dobili dinamitnu glumačku postavu.“ Julien i Alex su stvorili ozračje suradnje i iskrenosti. Campbell kaže: „Jedan od izazova na ovom filmu bio je odabrati mlade glumce iz Engleske i Europe i stvoriti Teksas iz 50ih i 60ih u modernoj Bugarskoj. Glumci su bili nevjerojatno talentirani i obilježili su ovaj film sjajnom glumom što nije uobičajeno vidjeti u horor filmovima.“ Koredatelj Julien Maury kaže: „Željeli smo probuditi simpatije u gledateljima za ovu bandu psihopata koji kolju i ubijaju ljude, a koji su u biti samo izgubljeni dječaci. Samuel Strike „Za ulogu Jacksona, jednog od trojice muških protagonista, Sam Strike nas je oduševio među prvima", kaže Bruckner. Koredatelj Alexandre Bustillo kaže: „Odabir glumca za mladog Leatherfacea bio je pravi izazov. Bilo je ravno čudu kojom smo brzinom pronašli Sama Strikea.“ Strike se prisjeća kako je imao samo tri godine kada je poskrivećki gledao film The Texas Chain Saw Massacre. On kaže: „Ovaj film daje pravo objašnjenje zašto takva djeca završe na loš način. To je film o odrastanju s motornim pilama. Totalna ludnica!“ Stephen Dorff Bruckner kaže: „Bili smo jako sretni što je Stephen Dorff bio zainteresiran za ulogu šerifa.“ Dorff kaže: „Kada su mi prvi put spomenuli naslov Leatherface: Početak pomislio sam kako to nije za mene jer horo filmovi baš i nisu moj omiljeni žanr. Moj agent me natjerao da pročitam scenarij i oduševio me." Dorff opisuje: „Hartman je teksaški rendžer. On je faca i ne želite mu se zamjeriti. Želi osvetu jer zna da je ova luda obitelj imala veze sa smrću njegove kćeri. Doff kaže kako je radio na naglasku i dubini glasa kako bi što dostojnije utjelovio svoj mračni lik koji mu se sviđa jer je izazov glumiti tako slojevitog zlikovca. Dok pokušava izbalansirati mržnju prema ovim zlim ljudima istovremeno i sam gubi razum i postaje zao i gubi iz vida da je predstavnik zakona.“ Vanessa Grasse „Lik dražesne i naivne medicinske sestre Lizzy bilo je najteže pronaći“, kaže Bruckner. „Ona mora biti pametna, ali ne prepametna. Nakon otprilike 80 djevojaka, Vanessa se pokazala savršenom kandidatkinjom za ulogu." Grasse otkriva: „Moj lik je Lizzy, medicinska sestra u mentalnoj ustanovi za djecu. Ona voli pomagati ljudima i želi da svi budu sretni. No, ovo je horor film pa je to nekako nemoguće.“ „Ja sam veliki obožavatelj horor filmova još od malena. Kada sam saznala da Alex i Julien režiraju ovaj projekt bila sam uzbuđena jer sam znala da će biti nešto još neviđeno. Pripremala sam se gledajući originalni film Texas Chainsaw Massacre i sve filmove franšize i nekoliko dokumentaraca o mentalnim ustanovama i zanimanju medicinskih sestara 60ih godina, a vježbala sam i naglasak s trenerom kako bi bila prava teksašanka." Lill Taylor Bruckner kaže kako je jako sretan što su za ulogu Jacksonove majke Verne mogli dobiti Lili Taylor s kojom je oduvijek želio raditi. „Verna je zanimljiv lik“, kaže Taylor. „Ona je Leatherfaceova mama i prilično je poremećena ali ona to ne vidi. Voli svoju djecu i misli da je dobra majka i na to smo stavili fokus. Ne na to što nije baš najzdravije pameti. Ona je snažna žena koja bi ubila za svoju djecu. Nismo je gledali kao luđakinju. Ona je ljudsko biće koje voli svoju djecu.“ Sam Coleman Bruckner kaže kako je za lik Buda Sam Coleman bio idealan izbor. Sam nije ljubitelj modernih horor filmova jer su dvodimenzionalni – polugole žene prekrivene krvlju trče naokolo i ostaju bez glava. No, kada je pročitao scenarij za ovaj film oduševio se jer je to avantura u kojoj možeš suosjećati sa svakim likom. „Bud očito ima neku mentalnu bolest. Ne vidi svijet poput ostalih vjerojatno zahvaljujući traumatičnom djetinjstvu zbog kojeg je završio u sirotištu za psihičke bolesnike. No, on ne čini zlo jer želi činiti zlo već zato što mu netko kaže da to napravi a on misli da će ih tako usrećiti.“ James Bloor James Bloor glumi Ikea, oštećenog i napuštenog dječaka koji je bio zlostavljan i očajnički se želi vratiti doma svojoj obitelji. No, također ima duboku podsvjesnu želju uništavati stvari u ime osvete i na taj način sam sebe sabotira. Osim što se za film pripremao na tradicionalan način, Bloor je imao i nekonvencionalniji pristup. Istraživao je psihijatriju 20.st. i lijekove koje su davali psihičkim bolesnicima 50ih i 60ih godina. Jessica Madsen koja glumi Clarisse kaže kako se scenarij najviše isticao po kompleksnosti likova. I priča i likovi su slojeviti, dijalog je sjajan. Madsen se također pripremala gledanjem dokumentaraca o liječenju djece koja imaju problema s gnjevom ili su šizofrenična i imaju poremećaj osobnosti, itd. Posebno se usredotočila na poremećaj osobnosti jer njezin lik pati od toga. Clarissina opsesija Ikeom je posljedica njezine bolesti. On je njezin svijet i nitko drugi nije važan. Finn Jones Koredatelj Alexandre Bustillo kaže kako je Finn Jones bio pravo otkriće. On kaže: „Oduvijek sam bio veliki ljubitelj horor filmova, a redatelji Alex i Julien unose značajne novosti u žanr. Pomislio sam kako je uzbudljivo što će ovu američku kultnu priču režirati ovi kreativni francuski redatelji. Gledatelji mogu očekivati novi način interpretacije ovog žanra. Leatherface:Početak je američki film s europskim štihom i jako je uzbudljiv.“ Producent Weldon za kraj kaže: „Surađivati s ovim glumcima je bio ostvarenje sna. Bilo ih je teško okupiti, ali izvrsno su sinkronizirani i duboko u svojim ulogama. Veterani Steven i Lili uzor su mladim glumcima koji su nevjerojatno talentirani i stalo im je do priče.“ Stvaranje vrlo specijalnih efekata Mnogi moderni horor filmovi previše se oslanjaju na CGI i digitalni VFX. Producent Weldon otkriva: „Jedan od najvećih izazova na filmu je u području tradicionalnih specijalnih efekata i protetike. Ideja je bila usredotočiti se na vizuale koji djeluju stvarno, jer naši redatelji nisu veliki ljubitelji CGI-a i digitalnih trikova. Publika uvijek osjeti kada je nešto CGI snimka. Angažirali smo fantastični francuski tim na izradi vizuala, specijalnih efekata na filmu. Oni su izradili sve od svinjskih glava do prepolovljenih trupala i udova i lutki koje izgledaju identično kao naši glumci." Dorff kaže: „Producenti su pametno doveli svoje ljude koji su učinili horor scene realističnima. Sve je u specijalnim efektima i šminki. Iz svojih rukava su istresli puno čarobnih trikova.“ Coleman dodaje: „Protetika koju je izradio francuski tim izgledala je tako stvarno, od opekotina do ožiljaka. A da ne spominjemo fenomenalna masivna trupla mrtvih krava, robotsku glavu svinje i lutke ljudi u prirodnoj veličini koje se kreću baš poput pravih ljudi. Nevjerojatni su.“ Staje, roštilji i Amerika 60ih – sve to smješteno u Bugarskoj Campbell kaže da je španjolski scenograf Alain Bainee jedan od najboljih na svijetu. Izgradio je Teksas u Bugarskoj. Bruckner kaže: „Svi mi koji smo radili na scenariju smo veliki obožavatelji franšize Texas Chainsaw. Seth Sherwood je u scenarij unio puno preciznih detalja, a scenograf i kostimograf su nastojali kreirati neku bezvremensku verziju 60-ih." Pet filmova franšize Texas Chainsaw od ukupno sedam snimano je u Teksasu, a ovaj je prvi koji sniman izvan SAD-a. Bugarska je ponudila redateljima raznovrsne praktične filmske lokacije. Tijekom snimanja su korištene i pozornice studija Nu Boyana Film Studios u glavnom gradu Sofiji. Taylor dodaje: „Jedan od razloga zašto sam htio snimati u Bugarskoj je znatiželja, Istočna Europa me fascinira. Nisam bio razočaran.“ „Na setovima smo imali osjećaj kao da smo doista u Teksasu", kaže glumac Stephen Dorff. „Imali smo stare Chevyje i Fordove i ostale značajke tog razdoblja.“ Utemeljen 1962., studio poznat pod nazivom Boyana Film bio je jedan od najvećih produkcijskih kuća Europe. Do 80-ih godina proizvodili su oko 50 filmova godišnje. Politički nemiri i financijske nedaće zahvatile su bivši Istočni Blok i do 1989. studio je propao i privatiziran. Godine 2006. kompanija Nu Image/Millennium Films postala je novi vlasnik studija Boyana Film. Godine obnove i renovacije pretvorile su studio Boyana u vrlo moderan objekt koji parira holivudskim standardima. Kompleks studija sada poznat pod imenom Nu Boyana redateljima nudi 13 zvučnih pozornica i vrhunsku produkcijsku podršku na površini od 75 jutara šumovitih planina. „Rijetki znaju da je veliki dio savezne države Teksas je šumovit i brdovit baš poput krajobraza Bugarske“, kaže Weldon. Producent Weldon je snimio više od 100 filmova u Bugarskoj i kaže kako teren nije bio problem koliko je bio izazov prenijeti tu vremensko razdoblje, automobile i uređaje. Za scenografiju je bio zadužen Alain Bainee. On je izgradio štale i američke kuće iz 60-ih i 50-ih i pazio na svaki detalj. Weldon kaže da je raditi u bugarskom studiju Nu Boyana Studios fantastično iskustvo jer su svi odjeli sinkronizirani i radna atmosfera je odlična. Nu Boyana Studios je kao nevjerojatno igralište za redatelje. Ima fantastičnu tehničku ekipu i svu potrebnu opremu i stoga je snimanje lako jer se sve rješava odmah i s osmjehom.“ Coleman kaže: „Okoliš je fenomenalan. Planine su dokle pogled seže i prekrasne su. Vrijeme i ljudi su divni. Svi članovi tima su ljubazni, profesionalni i jako talentirani i funkcioniraju složno. Bilo je to divno iskustvo.“ Trajni utjecaj filma The Texas Chain Saw Massacre Richard Zoglin iz časopisa Time Magazine komentirao je kako je The Texas Chain Saw Massacre postavio nove standarde, a Time Out ga je naveo među 50 najkontroverznijih filmova svih vremena. „Julien i ja smo oduvijek voljeni horor filmove. Uvijek se trudimo da naši filmovi budu kombinacija lijepog i strašnog. Originalni film Tobea Hoopera The Texas Chain Saw Massacre jedan je od najboljih horora na svijetu. To je film koji se proučava na studiju kinematografije“, kaže koredatelj Bustillo. „S našim snimateljem Antoineom Sanierom razgovarali smo o tome kako napraviti nešto originalno bez kopiranja Hooperovog filma. Puno smo istraživali kako bismo snimili vizualno snažan film. Leatherface je stekao reputaciju značajnog lika u žanru horora koji koristi konvencionalne alate kao oruđa za ubijanje i ostavlja dojam tihog ubojice lišenog osobnosti. U našoj kolektivnoj svijesti, Leatherface i njegova motorna pila dobili su kultni status. Poremećeni ubojica koji nosi masku od ljudske kože je dovoljno zastrašujuće no strah se pojačava jer nikada ne vidimo iza maske. The Texas Chain Saw Massacre je prvi film koji pomiče granice gledljivog i strašnog. No, zbog toga je morao platiti cijenu. Bio je zabranjen u više od 14 zemalja uključujući Ujedinjeno Kraljevstvo i Australiju. Prema riječima Rebecce Ascher-Walsh iz časopisa Entertainment Weekly, The Texas Chain Saw Massacre je položio temelje budućih horor franšiza kao što su Halloween, The Evil Dead, i The Blair Witch Project. Ridley Scott je u njemu pronašao inspiraciju za svoj film Alien, a nadahnuo je i rad brojnih drugih redatelja tog žanra poput Elija Rotha i Sama Raimija. No možda najveći kompliment Hooperovom originalnom djelu je broj filmova koje je iznjedrio. Texas Chainsaw 3D, je sedmi u nizu filmova s tim naslovom. The Texas Chain Saw Massacre je odabran za prikazivanje na filmskim festivalima u Cannesu i Londonu 1975., a 1976. je osvojio specijalnu nagradu žirija na filmskom festivalu Avoriaz Fantastic u Francuskoj. Zauzeo je šesto mjesto na ljestvici 50 kultnih filmova časopisa Entertainment Weekly 2003. godine, a 2005. je proglašen najboljim horor filmom svih vremena. 2007. godine ga je časopis Time Magazine uvrstio među najboljih 25 horor filmova, a 2008. časopis Empire Magazine ga je stavio na 199. mjesto od 500 najboljih filmova svih vremena. The Texas Chain Saw Massacre je uvršten u Horror Hall of Fame 1990. prilikom čega je redatelj Hooper primio nagradu i dio je stalnog postava njujorškog muzeja moderne umjetnosti. Koredatelj Bustillo kaže: „Najveća razlika između filma Leatherface:Početak i ostalih filmova franšize Texas Chainsaw Massacres je u samoj radnji jer se u svim filmovima franšize radi o djeci koja se izgube na teksaškim cestama i zatoči ih obitelj Sawyer i potom slijedi priča o preživljavanju. Leatherface:Početak nudi potpuno novi pogled na mit. Ima fascinantnu emocionalnu komponentu, a odnosi su kompleksni i snažni.“ Taylor vjeruje da je ovo film za sviju ne samo ljubitelje horor filmova. Govori o odnosima, o dječaku koji postaje muškarac i suočava se s teškim razdobljem. Engleski glumac Sam Coleman, koji glumi Buda kaže da bi publika trebala očekivati neočekivano jer je ovaj film drugačiji od svih filmova franšize zahvaljujući novom timu redatelja i novoj viziji. Film nudi ponešto za svakoga i sadrži elemente i istine koje su vječne. Uključuje bezvremenske teme poput ljubavi, prijateljstva i empatije. Donosi pregršt važnih poruka kao i krvi i strašnih prizora. |
Slažem se