IZVORNO IME: Love, Rosie |
REDATELJ: Christian Dritter | ŽANR: romantična komedija |
ULOGE: Lily Collins, Sam Clafin, Christian Cooke, |
TRAJANJE FILMA: 102 min | GODINA: 2014 | DRŽAVA: Njemačka, Velika Britanija | PLAKAT FILMA |
POČETAK PRIKAZIVANJA: 06.11.2014 |
SADRŽAJ FILMA: |
Rosie i Alex najbolji su prijatelji od malih nogu. Kada njihovu bliskost upotpune brojni izlasci i propali spojevi, Alex odlazi na studij u Ameriku. Rosie je bez njega izgubljena pa ubrzo odlučuje preseliti se k njemu u Boston, no tada primi vijesti koja će joj zauvijek promijeniti život i zadržati je kod kuće u Irskoj.
Usprkos godinama koje prolaze i udaljenosti, oni ostaju i dalje povezani, dok se Rosie pita trebali bi možda biti nešto više od prijatelja… VIŠE Na kraju duge Rosie i Alex najbolji su prijatelji od pete godine, pa nema šanse da su zapravo savršeni jedno za drugo…ili? Kad su u pitanju ljubav, život i donošenje pravih odluka njih dvoje sami su sebi najgori neprijatelji. Jedno krivo skretanje, jedna propuštena prilika i život će ih odvesti u sasvim suprotnim pravcima. Ipak, ono što ih veže neraskidivo je usprkos neželjenim trudnoćama, katastrofalnim vezama, braku, nevjeri i razvodu. Hoće li naći jedno drugo ili je prekasno? Temeljena na romanu Cecelie Ahern Where Rainbows End, NA KRAJU DUGE je uzbudljiva, topla i moderna komedija grešaka koja gledatelju postavlja ključno pitanje: Imamo li samo jednu priliku za pravu ljubav? O PRODUKCIJI „Izbor osobe s kojom ćeš dijeliti život jedna je od najvažnijih odluka koju ćeš ikada donijeti. Izbor pogrešne osobe život čini sivim i ponekad to ni ne primijetiš sve dok se jednog jutra ne probudiš i shvatiš da su prošle godine... Ponekad čovjek ne vidi da mu je ono najbolje što mu se ikada dogodilo cijelo vrijeme pred nosom...”--Rosie OD SCENARIJA DO FILMA U novom filmu Christiana Dittera Lily Collins i Sam Claflin su Rosie i Alex, prijatelji iz djetinjstva kojima je naizgled suđeno da budu zajedno, ali koje je sudbina čini se ipak odlučila razdvojiti. Promatramo njihov odnos kroz more zbivanja, od djetinjstva do vremena kada ih je dijelio cijeli Atlantik te njihove stalne uspone i padove. Sve im se to događa, no ne prolaze to zajedno, a sve to uvijek nekako završi gorko-slatko. „Ovo je priča o dvoje koji se duboko vole, ali ih nešto stalno razdvaja,“ objašnjava hvaljena irska spisateljica Cecelia Ahern, koja je ujedno i autorica predloška. „Taj sam roman napisala nekoliko mjeseci nakon P.S. I Love You,“ nastavlja autorica koja je prvi roman napisala sa samo 21 godinom. „Mislim da je puno mene u svim mojim likovima. Kad sam ovo pisala ipak su mi bile samo 22 godine i pitala sam se kamo ide moj život. Tko sam? Što radim? Kojim smjerom krenuti? P.S. I Love You se jednostavno dogodio. Bio je to uzbudljiv i zbunjujući trenutak. Mislim da je to prešlo na Rosie, to pitanje o smjeru kojim je život krenuo.” Film snimljen prema romanu P.S. I Love You s Hilary Swank i Gerardom Butlerom na svjetskim kino blagajnama zaradio je više od 150 milijuna dolara. Producentu Simonu Brooksu iz Canyon Creek Filmsa dopala se ideja adaptacije romana Where Rainbows End za film, ali znao je da to neće biti nimalo jednostavno. „Kako prilagoditi roman koji se sastoji većinom od poruka i e-mail poruka…Kako poruke koje likovi razmjenjuju pretvoriti u film?“ Negdje u isto vrijeme holivudski producent Robert Kulzer iz Constantin Filma potaknut supruginim obožavanjem spisateljice počeo je čitati njene romane i jako mu se svidio baš ovaj. Kulzer i Brooks su se za prilagodbu scenarija obratili scenaristici Juliette Towhidi poznatoj po radu na komediji Calendar Girls s Helen Mirren i Julie Walters. „Bila je poput detektivke. Stvarala je svijet oko pojedinih trenutaka radnje pomno istražujući fabulu,“ komentira Kulzer. „Cecelia jako voli svoje likove i zato ih je lako i oživjeti. Htjela sam da odnos Rosie i Alexa bude stvaran. Svidjelo mi se pisati za sve likove, želite da čak i najmanja uloga i tekst budu dojmljivi,“ kaže Towhidi. „Sjajno je što je Juliette napravila s knjigom. Istaknula je humor i sve ima puno srca. Meni je bilo važno da se u filmu istakne bit romana i jako sam ponosna na scenarij koji je Juliette napisala,” oduševljena je spisateljica koja je odmah nazvala filmaše da im čestita čim je pročitala scenarij. „To je bilo olakšanje. Osjećate odgovornost prema autoru i nikad ne želite da bude izostavljen iz procesa nastanka filma,” nastavlja Brooks. Redatelj je mladi njemački filmaš Christian Ditter, a ovo mu je prvijenac na engleskom jeziku. „Pročitao sam roman i veliki sam obožavatelj spisateljice,“ dodaje Ditter, kojeg je adaptacija jednostavno oduševila. „Smijao sam se, a skoro i zaplakao. Bilo je to toliko novo i drukčije i sjećam se da sam pomislio da bih ja volio pogledati taj film. To je uvijek dobar znak kad pročitate scenarij i to pomislite. Jednostavno sam znao da moram to snimiti.“ „Najbolje komedije vas i rasplaču, dok vas najbolje drame i nasmiju. To dvoje je uvijek povezano,“ objašnjava Ditter. „Juliettin scenarij ima najbolje od oba svijeta, zato što i priča ima tu savršenu ravnotežu. Morao sam se jedino pobrinuti da su smiješne scene doista smiješne, a one dramatične doista dramatične.” Za izbor glumaca zaslužna je veteranka Gail Stevens. „Jaime, Tamsin, Suki – svi oni, mislim da nam se jako posrećilo,” kaže Simon Brooks. Ipak, ključan je bio izbor dvoje glavnih protagonista Rosie i Alexa. Izabrani su Lily Collins i Sam Claflin –prvi i jedini izbor filmaša za te uloge. „U ovom se poslu to NIKAD ne dogodi, ali ovaj put jest,“ kroz smijeh je dodao producent Robert Kulzer. LILY COLLINS KAO ROSIE Robert Kulzer nije morao daleko tražiti glumicu za ulogu Rosie. Kao producent je radio na filmuThe Mortal Instruments: City of Bones u kojem je glumila i odmah je rekao redatelju da ju moraju angažirati na vrijeme te je ugovorio susret redatelja i glumice: „Odmah su se složili.“ „Pričali smo o filmu, idejama i smjeru i bilo smo savršeno sinkronizirani. Nakon toga nisam mogao ni zamisliti da ulogu dobije netko drugi,“ dodaje redatelj. „Odmah sam se zaljubila u scenarij. Nisam se mogla zamisliti da ne glumim tu ulogu,“ oduševljeno će glumica. „Mislim da svi imamo pomalo Rosie u sebi. Znam da ja imam,” nastavlja Collins. „Ona je karizmatična, ponekad sramežljiva, ali odlučna. Živi kao normalna tinejdžerka, ali ne dopušta da ju išta skrene s puta….Ponekad je malo čudna, ali na ljupki način, i naravno, iznimno je snažna osoba.” Najveći izazov bio je glumiti Rosie na prelasku od adolescencije do odrasle dobi. „Radilo se o velikom izazovu. U izgledu se mijenjala frizura, odjeća, šminka, ali istovremeno mijenjao se i vokabular, maniri i slično, sve do hoda i općeg držanja.”„Lily je jako inteligentna i nadarena glumica,“ kaže Christian Ditter. „U kontaktu je sa svojim osjećajima i emocionalno jako otvorena. Hrabrio sam ju da slijedi srce i bude čim iskrenija.” „Nikad nisam radila s nekim poput Christiana,” kaže Lily Collins. „Nikad nije sjedio uz monitor, već je bio uz nas i gledao scene i ako ne bi osjetio emociju onda smo ponavljali. Ako ju je on osjetio znali ste da ćete ju vidjeti i na platnu.“ „Lily je divna. Svakog dana bih ju upitao zna li kako je sjajna. Bila je duhovita, ali ima tu i emocionalnih scena kojima se trebalo posvetiti s velikom pozornošću. Predana je filmu od prvog dana. Jako sam ponosan na njen rad,” oduševljen je Simon Brooks. „Ona je poput dijamanta. Dobro smo se upoznali i morate se s nekim dobro složiti da biste mogli funkcionirati na ovoj razini. Volim misliti da smo postali pravi prijatelji,“ dodaje Sam Claflin. SAM CLAFLIN KAO ALEX „Sam je bio naš prvi izbor za ulogu Alexa,” kaže Robert Kulzer. „Bio je odličan u Pirates of the Caribbean i taman je izašao i Snow White and the Huntsman. Znao sam i da će imati ulogu u novom nastavku serijala Hunger Games… Znao sam ako ga dobijemo za ulogu da će on i Lily biti vatrena kombinacija.” Pokazalo se da je i kemija na platnu sjajna. „Kemija među njima bila je opipljiva,“ Christian Ditter se prisjetio prve probe. „Bilo je jasno da to moraju biti Lily i Sam.” Claflina je privukao scenarij te prilika za rad s Lily Collins, a godio mu je i žanr. „Pročitao sam velik broj scenarija tijekom godina i nijedan me nije ovoliko privukao. Želio sam nešto suvremeno, moderno, Sve u svemu, nisam dvojio ni trena. „Sam je poput mladog Hugha Granta. Ovo mu je bila sjajna prilika da pokaže glumu. Iznimno je karizmatičan i puno je rada uložio u ovo kratko vrijeme što smo surađivali,” kaže Brooks o mladom glumcu. Baš kao za Lily Collins, najveći izazov bio je transformirati se kako lik odrasta. „Bio je teško, ali šminka i odjeća pomažu u uživljavanju u određeno vrijeme,” kaže britanski glumac, a o pristupu ulozi dodaje: „Nisam trebao puno pripreme. Umjesto toga Christian Ditter je meni i Lily dao vremena da se upoznamo i slobodu da budemo spontani i vodimo se instinktima…bez njega ovo ne bi bio tako dobar film. Bio je strastven i pristupačan – bilo je fantastično raditi za njega, a mislim da je njegova vizija bila jednako iznimna.” PRODUKCIJA Snimanje je počelo 13. svibnja 2013. u Torontu, a nastavilo se u Dublinu. „Važno mi je da je film sniman u Irskoj i oduševljena sam što će ljudi diljem svijeta vidjeti njenu ljepotu,“ komentira Ahern. Tako u filmu vidimo dine plaže Portmarnock i dvoranu Powerscourt (Enniskerry, Co. Wicklow). Čak je i tijekom osam tjedana snimanja sijalo sunce. „Došao sam spreman za kišu i još kiše, a cijelo vrijeme nas je obasjavalo sunce,“ kroz smijeh će redatelj Christian Ditter. LOKACIJE Ditter i njegov tim u pratnji Gordona Wycherleya zaduženog za lokacije bili su suočeni s brojnim izazovima. Jedan od njih bio je snimanje u zračnoj luci Dublin u kojoj su snimane sve scene koje se u filmu odvijaju u američkim i britanskim zračnim lukama. „Srećom ono što su nam omogućili bilo je jednostavno briljantno i mislim da nijedna svjetska zračna luka nije toliko izašla u susret nekoj filmskoj ekipi.” Neke od ostalih irskih lokacija su Fitzpatrick Castle Hotel (blizu Dublina) i privatna kuća visoko na litici u obalnom mjestu Howth. Tu su i Stoneybatter/Arbour Hill, jedan od starijih dijelova Dublina, i predgrađe Rathgara. „Nikad nisam snimala u Europi i bilo je to nevjerojatno i čarobno iskustvo,“ kaže Lily Collins o snimanju u Dublinu. „Osjećam da sam upoznala grad, a kako je to Rosien dom tako osjećam da je na neki način i moj.“ „Nikad nisam bio u Torontu ili Dublinu, pa su mi bili novi,” dodaje Sam Claflin. „Mislim da slobodno mogu reći da Dublin ima najsrdačnije ljude na svijetu. Imam par prijatelja Iraca, pa su mi oni pokazali njihov Dublin i moram reći da je bilo zabavno,” smije se Claflin. „U Torontu je taman bila hokejaška utakmica koju su dobili, pa je to bila sjajna noć za naći se tamo.“ FOTOGRAFIJA I DIZAJN PRODUKCIJE Za redatelja Christiana Dittera privlačnost snimanja samo na lokaciji nije jedina autentičnost koja se osjeća u filmu, već su tu i izvedbe glumaca. „Meni je jako važno da nismo dolazili na setove koji bi nas ograničavali. Želio sam iskoristiti nepredvidljivosti i inspiraciju koju dobijete kod snimanja na lokaciji i vrlo rano smo odlučili da ćemo snimati samo na lokaciji i da ćemo držati kameru blizu glumaca,“ komentira redatelj. Puno truda uloženo je u planiranje i cjelokupni izgled filma. U sceni vjenčanja, primjerice, dizajner produkcije Matthew Davies i dekoraterka seta Judy Farr (The King’s Speech; Downton Abbey) istraživali su američki dizajn kako bi dočarali sjevernoameričko vjenčanje na irskoj lokaciji Powerscourt. Za Rosieinu spavaću sobu dizajner produkcije jednako se potrudio kako bi stvorio prostor koji odiše karakterom i aspiracijama lika. KOSTIMOGRAFIJA Budući da likove pratimo od adolescencije do kasnih dvadesetih, trebalo je paziti na promjene u odijevanju, a stvari se kreću od vintage komada do visoke mode. Kostimografkinja i redatelj radili su na tome više od pet mjeseci prije snimanja. Prendergast je smislila više od sedamdeset kombinacija samo za Lily Collins, a dosta toga našla je obilazeći šarolike londonske trgovine. O GLUMCIMA LILY COLLINS – Rosie Lily Collins je holivudska zvijezda u usponu i jedna od traženijih mladih glumica. Upravo je završila snimanje još neimenovanog filma Warrena Beattyja, a uskoro počinje snimati How To Be Single koji će producirati Drew Barrymore i Nancy Juvonen. Nedavno je glumila u adaptaciji bestselera Cassandre Clare The Mortal Instruments, a lani smo ju mogli gledati u Josh Booneovom Stuck in Love te u The English Teacher s Julianne Moore, Nathanom Laneom i Gregom Kinnearom. Godinu prije glumila je Snjeguljicu u Tarsem Singhovom Mirror Mirror, dok smo ju prije toga mogli gledati u filmu Abduction. Glumila je i u filmu Priest te u dvije epizode serije 90210. Na filmu je debitirala u The Blind Side uz oskarovku Sandru Bullock. Ambasadorica je modnih marki Movado, Barrie i Lancôme, a osim toga je i objavljivana novinarka i iskusna televizijska voditeljica. Za Nickelodeon je radila priloge o predsjedničkoj inauguraciji te o nacionalnim konvencijama Demokrata i Republikanaca za časopis SEVENTEEN, a osim toga je i pisala za CosmoGIRL! te na programu Nickelodeon vodila “Hollywood Hang” i “Countdown to Kids’ Choice!”, a mlada glumica ostvarila je i niz drugih uspjeha u karijeri. Trenutno živi u Los Angelesu. SAM CLAFLIN – Alex Od diplome na akademiji LAMDA 2009. Sam je angažiran na brojnim prestižnim projektima. Među njima su The Hunger Games: Catching Fire i The Hunger Games: Mockingjay - Parts 1 & 2 te film kompanije Hammer Horror The Quiet Ones i Lone Scherfigov novi film The Riot Club. Mogli smo ga gledati i u Snow White and the Huntsman i Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides. Glumac je sudjelovao i u brojnim uspješnim televizijskim projektima, poput drame programa BBC One "Mary & Martha", drame "White Heat" za BBC i United uz Davida Tennanta, Dougraya Scotta i Jacka OConnella. U 2010. glumio je u mini-seriji za Channel 4 "Pillars of the Earth" temeljenoj na Ken Follettovom romanu, a ostvario je ulogu i u "Any Human Heart" programa Channel 4, serijalu nagrađenom nagradom BAFTA. CHRISTIAN COOKE – Greg Christian je na filmu debitirao 2010. u glavnoj ulozi u Cemetery Junction, koji su napisali i režirali Ricky Gervais i Stephen Merchant. Neki od ostalih filmova su mu Romeo and Juliet, Hello Carter i Unconditional te Destination Wedding. Christian je glumio glavnu ulogu Lena u mini-seriji nominiranoj za nagradu BAFTA "The Promise". Trenutno glumi u seriji "Witches of East End", a gledali smo ga i u "Magic City" te "Trinity", "Demons", "Dr. Who", "Robin Hood", "The Royal", "The Chase", "George Gently" i "Where the Heart Is". TAMSIN EGERTON – Sally Tamsin Egerton postala je poznata po ulozi u poznatom filmu St. Trinians s Gemmom Arterton i Rupertom Everettom. Na televiziji i u kinima mogli smo ju gledati u dramskim i komičnim ulogama. Bila je Guinevere u seriji Camelot a mogli smo ju gledati i u The Look of Love Michaela Winterbottoma. Gledat ćemo ju u Queen and Country, The Lovers i Grand Piano. Nedavno je završila snimanje filma Grimsby sa Sachom Baronom Cohenom i Islom Fisher. SUKI WATERHOUSE – Bethany Suki Waterhouse je glumica, uspješni model i glazbenica. Glumački debi ostvarila je u Joshua St Johnstonovoj seriji "Material Girl" za BBC 1 2010., a ubrzo je slijedio film Pusher. Nedavno je ostvarila i manju ulogu u Cameron Croweovom novom projektu, te snima film Insurgent s Kate Winslet i Naomi Watts. JAMIE BEAMISH – Phil Jamie Beamish rođen je i odrastao u Waterfordu u Irskoj. Glumio je u brojnim filmovima i serijama, među kojima su Hanna, Anna Karenina, The Eagle, Atonement, Pudsey, Robin Hood, “The Borgias” i “London Irish”. Dobitnik je kazališne nagrade MEN za ulogu u “The Flags“ (Manchester Royal Exchange) i nominacije za nagradu Ian Charleson za “Two Gentlemen of Verona” (The Open Air Theater). Beamish je nastupao sa slavnim ansamblom Royal Shakespeare Company u raznim šekspirijanskim dramama, a trenutno snima film Pan redatelja Joea Wrighta. JAIME WINSTONE – Ruby Jaime Winstone na televiziji je debitirala u Bullet Boy, a ubrzo je slijedila uloga u Kidulthood. Zatim je glumila u Donkey Punch, Made In Dagenham, Anuvahood i Wild Bill. U 2012. producira i glumi u Elfie Hopkins & The Gammons, a nedavno je glumila u filmu Powder Room i Andrew Douglasovom trileru uwantme2killhim? Neki od televizijskih naslova u kojima smo ju mogli gledati su "Five Daughters", "True Love" (Dominic Savage), "Run", "Mad Dogs", "Foyles War", "Vincent" i "Dead Set". Nedavno je završila "Cockroaches" i "After Hours". O FILMAŠIMA CHRISTIAN DITTER – redatelj Christian Ditter studirao je režiju na Sveučilištu televizije i filma u Münchenu. Kratkim filmovima osvojio je brojne nagrade, a prvim dugometražnim filmom French For Beginners 2006. dolazi na vrh njemačkih kino ljestvica. Režirao je nekoliko epizoda serije "Turkish for Beginners" i "Doctors Diary",a 2008. adaptira jednu od najpopularnijih njemačkih dječjih knjiga The Crocodiles za veliko platno. Filmom osvaja oko 50 nagrada publike i žirija na međunarodnim festivalima, a slijedila su i dva nastavka: The Crocodiles Strike Back (2009.) i The Crocodiles: All For One (2010.). Zatim je režirao prvi njemački avanturistički spektakl snimljen u cijelosti u 3D tehnici – Wickie and the Treasure of the Gods, koji je postao broj jedan na njemačkim blagajnama. Na kraju duge njegov je prvi film na engleskom jeziku. Sljedeći projekt mu je How To Be Single. CECELIA AHERN – autorica U 21. Cecelia piše prvi roman P.S. I Love You, a skoro je slijedio i istoimeni film u režiji Richarda LaGravenesea i u produkciji Wendy Finerman s Hilary Swank, Lisom Kudrow, Kathy Bates, Ginom Gershon i Jeffreyem Deanom Morganom. Bio je to jedan od najprodavanijih debitantskih romana 2004., a popeo se na prvo mjesto na ljestvici bestselera Irske i UK Sunday Timesa. Čak 52 tjedna bio je na njemačkoj listi bestselera. Iste godine objavljuje sljedeću knjigu Where Rainbows End i ponovo osvaja prvo mjesto u Irskoj i Ujedinjenom Kraljevstvu te postiže iznimni međunarodni uspjeh. Treću knjigu If You Could See Me Now objavljuje 2005. i još jednom ponavlja međunarodni uspjeh. Za Where Rainbows End nagrađena je nagradom Irish Post za književnost te nagradom Corine, a to su samo neke od brojnih nagrada koje je osvojila. Četvrti roman A Place Called Here također je postao međunarodni bestseler, a Cecelia s Donaldom Toddom piše i producira polusatni televizijski show za ABC "Samantha Who?" u kojem se pojavljuju Christina Applegate, Jean Smart, Jennifer Esposito, Barry Watson, Kevin Dunn i Melissa McCarthy. Ostali romani su joj Thanks for the Memories, The Gift, The Book Of Tomorrow, Girl in the Mirror: Two Stories: Girl in the Mirror / The Memory Maker, One Hundred Names i How To Fall In Love. The Year I Met You stiže u jesen 2014. JULIETTE TOWHIDI – scenaristica Juliette Towhidi odrastala je u Iranu i Engleskoj, a obrazovanje je stekla na Oxfordu. Radila je kao novinarka za Reuters, a zatim je radila na scenarijima za Romana Polanskog u Parizu, prije no što je počela karijeru scenaristice. Prvi scenarij napisala je za Calendar Girls (2003.) i ostvarila veliki uspjeh. Napisala je trodijelnu adaptaciju P.D. Jamesovog djela Death Comes to Pemberley koja je prikazana na programu BBC1, a sljedeći projekt joj je Testament of Youth, temeljen na memoarima Vere Brittain iz 1. svjetskog rata. ROBERT KULZER – producent Njemački producent Robert Kulzer postao je jedan od predsjednika razvoja kompanije Constantin Film 2005., u kojoj je bio na čelu produkcije od listopada 2000. do travnja 2005. te vodio razvoj i akvizicije od 1991. do 2000. Među njegovim akvizicijama su American Pie (1999.), The Sixth Sense (1999.) i Sleepy Hollow (1999.), a pridonio je produkcijama The House of the Spirits (1993.), Smilla’s Sense of Snow (1997.), Wrongfully Accused (1998.) i The Fantastic Four (2005.). Kao izvršni producent radio je Resident Evil (2002.), Resident Evil: Apocalypse (2004.), i The Dark (2005.), a napisao je i producirao njemačku akcijsku komediju Autobahn Racer (2004.), te producirao film strave Wrong Turn (2003.), avanturu DOA – Dead or Alive (2006.) i akcijski triler Skinwalkers (2006.) i Resident Evil: Extinction (2007.). Tu su i ZF film strave Pandorum (2009.) i Resident Evil: Afterlife (2010.). Zatim producira The Three Musketeers (2011.), iza kojega slijede Resident Evil: Retribution (2012.) i The Mortal Instruments: City of Bones (2013.) i Tarzan® (2013.). Najrecentniji projekt mu je film Pompeii (2014.). SIMON BROOKS – producent Simon Brooks u svijet filma ulazi 1992. kao koproducent filma Beyond Bedlam s Elizabeth Hurley. Nakon toga koproducira Proteus i radi kao konzultant na razvoju filma The Real Howard Spitz s Kelseyem Grammerom. Slijedio je Shadow of the Vampire, s Johnom Malkovichem i Willem Dafoeom. Brooks dolazi u britanski dio američke kuće Gold Circle Films te pokreće razvoj i produkciju cijenjenog trilera White Noise s Michaelom Keatonom u režiji Geoffreya Saxa. Brooks 2008. osniva vlastitu produkcijsku kuću Canyon Creek Films i trenutno radi: The Winged Boy, Silvertown, Pinstripes on the Prairie, The Storm i Endal. Ostale adaptacije romana za Canyon Creek uključuju: If You Could See Me Now, If This Is Paradise I Want My Money Back i Celtic Queen. MARTIN MOSZKOWICZ – izvršni producent Martin Moszkowicz uključen je u rad na više od 150 filmova, bilo kao producent, izvršni producent, koproducent ili direktor kompanije Constantin Film. Neki od naslova povezanih s imenom slavnog filmaša su Nowhere in Africa (2001.), Downfall (2004.), Perfume – the Story of a Murderer (2006.), Pope Joan (2009.), Wickie the Mighty Viking (2009.), Resident Evil, The Three Musketeers (2011.), Carnage (2011.) i Turkish for Beginners (2012.) te Fack Ju Göhte (2013.). CHRISTIAN REIN – direktor fotografije Rein je debitirao filmom Wholetrain (2006.) koji mu je donio priznanje u Njemačkoj i šire kao i nagradu Grimme te nominaciju na slavnom poljskom filmskom festivalu Camerimage za najbolji europski prvijenac. Zatim je radio na brojnim projektima, uključujući My Mother, The Bride and I koji mu je donio državnu nagradu za filmsku fotografiju. Ostvaruje kontinuiranu i plodnu suradnju s Christianom Ditterom, te radi na svim njegovim projektima. S Wimom Wendersom radi brojne reklame i radionice, kao i očekivani dokumentarni serijal Cathedrals of Culture. MATTHEW DAVIES – dizajner produkcije Od diplome na Akademiji filma i televizije u Ujedinjenom Kraljevstvu Matthew Davies radio je više od deset filmova i brojne televizijske serije te zaradio nominacije za nagrade Genie, Gemini i DGC Craft. Radio je Take This Waltz, s Michelle Williams i Sethom Rogenom, George Hickenlooperov Casino Jack i Guy Maddinov kultni The Saddest Music in the World, a od novijih projekata treba spomenuti The Samaritan i The Black Marks. Matthewovi projekti otvorili su brojne međunarodne filmske festivale. U 2008. Fernando Meirellesova adaptacija Blindness otvara festival u Cannesu 2008., a 2007. Fugitive Pieces otvara gala večer u Torontu, dok 2006. Marc Evansov Snow Cake otvara festival u Berlinu. TONY CRANSTOUN –montažer Tony Cranstoun (A.C.E.) montažer je nagrađen nagradom BAFTA, a radio je neke od kultnih britanskih serija, poput Cracker, Queer As Folk i The Royle Family. Od filmova koje je radio treba spomenuti The League of Gentlemens Apocalypse, Mr. Beans Holiday i I Give It A Year. LEONIE PRENDERGAST – kostimografkinja Leonie Prendergast je kostimografkinja rođena u Dublinu u Irskoj. Poznata je po filmovima What Richard Did, Kisses i seriji Moone Boy. Od novijih projekata treba spomenuti Jimi: All is By My Side, Gold i Glassland. Leonie je upravo završila rad na trećoj sezoni serije Ripper Street, a nominirana je za tri Irske nagrade za film i televiziju. RALF WENGENMAYR – glazba Ralf Wengenmayr rođen je u Njemačkoj, a studirao je klavir i kompoziciju u Augsburgu. Nastupao je kao solist i pijanist u barovima od 1984. sve dok se nije pridružio ansamblu "Original Broadway Show Company" na europskoj turneji s Pričom za zapadne strane 1987. Nakon što 1989. osvaja prvu nagradu na njemačkom natjecanju filmskih skladatelja posvećuje se radu na filmu i televiziji. Radio je glazbu za Erkan & Stefan (2000.), Manitous Shoe (2001.), (T)Raumschiss Surprise Periode 1 (2004.), Lissi and The Wild Emperor (2007.) i Wickie The Mighty Viking (2009.). Wengenmayr je skladao originalnu glazbu za Wickie and the Treasure of the Gods (2011.), a slavni Ennio Morricone dodijelio mu je nagradu "Marc Aurelio Jury Prize“ za glazbu za Hotel Lux (2011.) na festivalu u Rimu. Wengenmayr 2012. osvaja nagradu za najboljeg njemačkog filmskog skladatelja i autora najbolje filmske glazbe, a 2015. bit će član žirija. |
Slažem se